THE UTILIZATION OF THE YOUTUBE CHANNEL “LEARN ARABIC WITH KHASU” AS A RESOURCE FOR VOCABULARY MASTERY
Abstract
Full Text:
PDFReferences
Alotaibi, M. S. (2023). Exploring the Impact of Using Instagram to Develop Saudi EFL Learners’ Vocabulary. Journal Corner of Education, Linguistics, and Literature, 2(4), 280–294. https://doi.org/10.54012/jcell.v2i4.141
A.M Irfan Taufan Asfar. (n.d.). Analisis Naratif, Analisis Konten, Dan Analisis Semiotik. 2.
Anggidesialamia, H. (2020). UPAYA MENINGKATKAN MINAT BACA MELALUI REVIEW KONTEN CERITA RAKYAT PADA APLIKASI YOUTUBE. Comm-Edu (Community Education Journal), 3(2), 75. https://doi.org/10.22460/comm-edu.v3i2.3779
Juitania, J., & Indrawan, I. G. A. (2020). Dampak Penggunaan Konten Youtube terhadap Minat Belajar Bahasa Inggris Mahasiswa Universitas Pamulang. SAP (Susunan Artikel Pendidikan), 5(1). https://doi.org/10.30998/sap.v5i1.6539
Kieu, V. L., Anh, D. T., Tran, P. D., Nga, V. T. T., & Ho, P. V. P. (2021). The Effectiveness of Using Technology in Learning English. 12(2).
Lia Andriyani, R. (2021). Media Pembelajaran Kartu Gambar Bersuara Berbasis E-Flashcard Quizlet Untuk Pembelajaran Al-Mufradat. Konferensi Nasional Bahasa Arab (KONASBARA), 733. https://prosiding.arab-um.com/index.php/konasbara/article/view/1070/1012
Mustofa, S. (2011). Strategi Pembelajaran Bahasa Arab Inovatif. UIN Maliki Press.
Qamaruddin, A. (2017). Penerapan Metode Bernyanyi Dalam Pembelajaran Mufaradat. Jurnal Tawadhu, 1(2), 227–280.
Umi Mahmudah dkk. (2022). Teknologi Pembelajaran (1st ed.). UIN Maliki Press.
DOI: https://doi.org/10.18860/kitaba.v2i2.25440
Refbacks
- There are currently no refbacks.